Maak kennis met het Take 5 Ondernemerspakket
Als ondernemer barst je van de ideeën. Iedere ondernemer heeft wel eens behoefte aan een sparringpartner, om beleid, vernieuwingen en problemen tegen het licht te houden. Of soms ook om bedrijfsblindheid te voorkomen.
Met het Take 5 Ondernemerspakket kunnen we uitkomst bieden. Onze adviseurs met no-nonsense mentaliteit en een erg diverse achtergrond in het ondernemerschap bieden structurele assistentie in de vorm van een bedrijfsabonnement.
Veel gestelde vragen
De veel gestelde vragen over ons Take 5 Ondernemerspakket helpen je te begrijpen hoe het bedrijfsabonnement werkt.
Hoe lang loopt het Ondernemerspakket?
Wanneer je het Take 5 Ondernemerspakket afsluit heeft dit pakket een abonnementsperiode van 12 maanden. Na 12 maanden wordt het pakket automatisch verlengt, tenzij je het minimaal 1 maand vooraf schriftelijk bij ons opzegt. Na de eerste abonnementsperiode van 12 maanden is het abonnement maandelijks opzegbaar per 1ste van de maand.
Wordt het Ondernemerspakket automatisch verlengd?
Ja, na de eerste abonnementsperiode van 12 maanden wordt het Ondernemerspakket automatisch verlengt, behalve wanneer je het minimaal 1 maand van tevoren schriftelijk bij ons opzegt.
Hoe wordt het Ondernemerspakket gefactureerd?
Het Take 5 Ondernemerspakket wordt maandelijks op de 15e kalenderdag van de maand gefactureerd. Ook wanneer je het Ondernemerspakket dus voor een langere periode afsluit, betaal je altijd per maand.
Waarvoor is het Ondernemerspakket bedoelt?
Het Take 5 Ondernemerspakket is bedoelt voor alle eerstelijns en tweedelijns ad-hoc vragen aan een adviseur uit een bepaalde Take 5 discipline en om maandelijks op een vast moment te “sparren”. Het Take 5 Ondernemerspakket is niet bedoelt voor grote en specialistische projecten, zoals financieringsaanvragen of bedrijfsovernames. Dergelijke grote projecten vallen buiten het Ondernemerspakket.
Wat gebeurt er met de uren als ik deze niet gebruik?
Alle uren binnen het Ondernemerspakket blijven 3 maanden geldig na de maand waarin ze gefactureerd worden. Wanneer je na 3 maanden de uren nog niet hebt gebruikt/afgenomen, komen deze te vervallen. Uren welke dus bijvoorbeeld bij de abonnementsperiode van januari behoren, komen na de maand april te vervallen wanneer je deze niet hebt gebruikt.
Nog meer vragen? We helpen je graag, aarzel dus niet om contact met ons op te nemen.